4 september



det här var miit enskildsfoto blev inte nöjd alls så ni får nöja er med en sån här bild! :(



hej just nu är jag helt ensam hemma, mamma har åkt och hadlat och jag är utråkat engentligen så borde jag ta en duch för jag behöver det jag har precis tränat skiten ur mig, men jag orkar inte så jag får sitta vid datan och lukta skit:/ hahaha,

övrigt så har jag läxor jag måste göra men jag orkar inte ta itu med dem heller eller städa lite här hemma vilket jag borde göra för det e smutsigt, jagf är en liten latmask som hatar att göra sysslor det är därför jag ska bo med sheba när jag går på college för hon e jäätte duktig på att städa! hon låter inte huset var smutsigt det minsta! och hon är hätte bra på vad som behöver handlas till exempel om vi har slut på mjölk så får panik och vi måste köpa det, så det är bra att jag har henne i mitt liv för annars så skulle jag få stora problem hahha!" men nu måste jah ta ut tummen ur röven och börja röra på mig för fan!` <3 pssst: glömde en viss underbar sångfågel som heter Beyonce Knowles fyller år idag! graaaaaaaattis älskar di beyonce fast du får nog aldrig vet det:( och plus min küsin Royii! som blir fem år! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0