3 augusti SPEXFOTO! <3<3




hej hej how r u? ne jag skoja ska inte leka engelska proffs, jag har fått syn på mitt skolfoto så därför så mår jag inte bra idag :( varför ser jag aldrig bra ut på bild?? varför?? asso jag e seriös önskar från djupet av mitt hjärta att jag kunde se bättre ut på bild, men i verkligheten så ser jag inte ut så där, men sheba därimot ser ut som världens sötaste person på bild!! ( JAG DÖR FÖR HENNES FACEBOOK BILDER!! ) så jävla fiina!! amen i alla fall det ända som har varit jätte roligt eller kanske en av dem 2 grejerna som har varit jätte roligt den här veckan har varit 1: spexfotot! en dag skolfotot hade tagits så fick vi ta spexfoto! och det var super kul! en fick vara tönt en annan fick vra arab ( hahah carro fick vara arab, och hon e skit snygg!! hahah hon gick runt i skolan och sa till alla ` vill du ha mitt nummer?` och dem ba: eeeh? hahah) amen i alla fall så fick jag vara bitch eller fjortizen vad man ska säga och på bilden här uppe så såg jag faktist inte ut så utan jag hade mycket mycket mycket mer smink! såg ut som en jävla sminkbomb! eller jag var en enligt linus, a och susan fick vara tönt eller hon valde det ( alla valde egentligen vad dem ville vara! )sara och susan hade någon likhet där båda va tönt och Elika spelade död! och sist men inte minst! ´Zeliha och Zubeyde! hahha turkiska hemmafruar särskilt Zubeyde hahah! Kicki var någin indisk eee vad ska jag säga? det var nog bara Jossan o Moa som såg normala ut om jag får säga det själv, och killarna var så tråkiga att dem inte var med på spexfotot! dem där bögarna! dem e så rädda,


nummer 2: jag har fått vara med mina underbara vänner! bland annat kicki och jossan och carro och elika och sara och moa ochzubeyde och zeliha därimot susan och rawan har jag inte varit med så mycket dem har skapat sin egena lilla gäng, men dem har roligt ihop och det är väl det viktigaste? och det var det, vi han inte ens ta kompis fotot :(<3 men det gör vi nästa år istället, ha det så jävla bra nu puss puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0