´liten med stora drömmar <3

hej alla hur e det? som ni kanske märker så när jag har tråkigt så bloggar jag! och just har jag super tråkigt så därför ska jag störa er! moahahha nej men jag har ingen aning om vart jag ska ta min kusin Randi till? va fan kan man göra i stockholm ? åka till grönan? men grejen är den att vi tänkte åka till grönan alla tillsammans för annars blir det tråkigt med bara jag och hon `? men  ialla fall så har jag inte någonj aaning om vart jag ska ta henne till och jag måste ta henne till roliga platser för hon gjorde det varje dag när jag var i kurdistan!

jag kan liksom inte svika henne! men va fan det är inte så jävla enkelt när man är i i tråkiga stockholm! kurdistan är fan jätte intressant, men här är det rena högen ! första september så ska jag ta skolfoto! hahah har aldrig blivit nöjd med mina senaste skolfoton, faaan hatar skolfoto! asso jag blir aldrig fin! ser ut som en jävla åsna som står och ler,

imorgon så ska jag också fasta innebbär (som vanligt) ingen mat inget vatten! vet inte om jag kommer överleva? hahah jag tror jag kommer överleva för hittills så har jag inte dött i alla fall! och deesutom så har krav på mig själv att jag ska bli mer religös! för jag tycker inte jag har så mycket tro" och jag har börjat att be inte fem dagar om dagen men högst fyra och det måste jag också börja ändra på faan! vet ni en sak som jag har märkt med mig själv? jag tänker på gud hela tiden, jag vet att gud kollar på vart enda steg jag tar varenda missatg jag gör ... det låter läskigt men så är det, jag tänker alltid på att gud finns där uppe <3

jag tror att alla människor förstjänar att ha sin dröm i uppfyllerse! jag tycker att alla borde få ha chansen till att göra det dem älskar! som jag till exempel jag tror att det mesta jag vill ha i världen om jag bara hade en enda önskan, så skulle det vara att få spela in en film, en fantasi film! för det tyyp min grej ! jag har lever alltid i min lilla fantasi så därför skulle jag mer än jätte gärna vilja göra en fantasifilm! eller komedi! hahaha, min kuysin kompis är i LONDON just nu och han drömmer om att få bli sångerska"! och när han och min kusin chattade så pratade de om det, och hans ord påminde mig om mig själv, jag är en liten tjej med stora drömmer och det var han med på sätt och viss, en liten pojke med stora drömmer trots allt att han var man så vet jag inte varför jag känner så*? önskar honom lycka till ialla fall ``:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0