21 augusti

hej idag som jag berättade så fastar jag och jag håååller på att dööö, + att jag är förskyld `` hur kommer det säg ?`` och jag orkar inte göra någonting! vi sak snart dra iväg hem till mig och sen så vet jag inte vad vi ska göra DÄR , för övrigt tror jag inte jag kommer klara resten av dagen men jag vet att jag måste och tänker äta någonting om jag så dör! jag tänker fasta för det finns ingen snledning för mig att inte göra det, det riktiga schemat börjar på måndag och måndag är min längsta dag ... jag orkar faktist verkligen inte börja plugga igen om på nytt men jag känner också att det ska bli kul att börja plugga igen och dessutom det här året eftersom jag har betyg, jag vill verkligen ha bra betyg! vill ha vg i allt fast i engelsak så skulle jag mer än gärna vilja ha ett mvg! för jag äälskar engelska .. höhö har jag berättat det?

Randi ska åka till finland på måndag eller söndag kväll jag vet inte riktig och våran kusin Dlin som bor i finland kommer och hämtar henne och samtidigt så ska de till estonia ( estland ) och göra laser operation till sina ögon! Dlin har redan gjort men hon ska ändå följa med Randi och göra för dem e typ bästa vänner ? ibland så har jag svårt att tänka mig att dem är så bra vänner för Dlin är verkligen inte som Randi! hon bryr sig inte om vad andra tycker och känner och Randi är verkligen inte en sån! menn u får det vara nog


juste jag beställde en väska från h&m och den kommer i början på september! buuu då jag har skolfoto, på tala om skolfoto så blir jag aldrig NÖJD!" jag ser aldrig bra ut på skolfotot jag vet inte varför men det stör mig oerhört mycket! i år så vill jag se bra ut för första gången! håller tummarna  ... puzz! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0