20 augusti

och så har skolan börjat igen ... men nu så har jag  2 dagars ledighet för det e fredag! det har som vanligt varit jätte kul i skolan, haha min kusin från nederländrena har kommit till sverige och när var i kurdistan så var det hon som tog mig till alla platser så därför vill jag göra någoting extra för henne <3 men hom ska i ju för sig inte vara här så länge för hon ska dra i väg till finland, först så tänkte jag ta henne till gröna lund men så tänkte jag att det skulle bli tråkigt om bara det vra hon & jag så därför tänkte jag bjuda andra också, och samtidigt så får hon lära känna andra och det e ju bra för jag fick ju lära känna hennes kompisar,

för övrigt så har jag aldrigt orkat gå upp på morgonen, utan jag vill bara somna om igen men har kämpat mig ur sängen! och lorre har pratat väldigt mycket om betyg! efterosm det är första året för mig som jag ska få betyg, men jag tycker det e bra för jag lär mig bra tips om hur jag blir bättre, satsar på vg i alla ämnen fast i engelska så skulle jag jätte gätte gärna vilja ha ett mvg! för jag äälskar engelska det e det bästa ämnet! men därimot matte är jag orolig för, jag har aldrig varit bra på matte, förra terminen så fick jag G och det var ju bra men nu så har vi betyg i 7:An så hade vi bara omdömen men nu är det riktiga betyg! och jag skulle nog bli väldigt besviken om jag fick ett G i matte! men jag ska sätta höga krav på mig själv!" det blir ingen data ingen mobil ingen tv! skolan är jätte viktigt, puss puzz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0