17 augusti

hej hej, klockan är 22:56 på kvällen och jag har skola imorgon! måste vakna upp högst 8 på morgonen för att jag ska möta Rawan klockan 9, ska för övrigt bli jätte kul att få se alla igen, och sen så ska jag få reda på vem min mentor är :( jag älskade min gamla mentors grupp!! vill inte hamna i någon tråkig mentors grupp! vill ha min gamla sen så spelar det ingen roll vem läraren är ( bara det inte är ingeli!!) guud snäll låt det inte vara hon! kommer inte överleva min förra mentor var älskad, han brydde sig inte om vad vi skulle göra den tiden vi var hos honom, så den tiden då alla andra hade mentors möte så satt vi imin mentors grupp och började snacka om allt och det var jätte kul! hoppas jag hamnar med elika för vi brukar ha ätte kul men hoppas inte någon annan för då blir det tråkigt, och dess utom så kommer det nya 7:Or så det suger! orkar inte med massa fjortis ungar,innan dess så ha det bra! puz! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0