10 augusti

hej nu är jag tillbaks från finland det har varit jätte roligt, för det mesta, det var skiiit varmt i finland och när jag kom tillbaks till sverige så ösregnade det! hahah trodde vi var granländer? skolan börjar om 8 dagar! shiit shiit shiit och jag har inte hittat någon skolväska än! :::( måste fan hitta en! fast jag nöjer inte mig med vad som helst haha, just det step up 3D var bäst!!!! den skiit bra<3 den e värd att see! och det var så collt fö det var 3D! asso woow jag kan förklara hur bra filmen bra!! och ett plus för det var 3D!! så när dem dansade så kändes det som om dem kom ut från skärmen det var lite läskigt faktist, meeeen den var hur som helst skiit bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0